d

d

torsdag 18. september 2014

På utforsking i Næstved

I dag etter jobb så har jeg hatt fri. Derfor tenkte jeg at jeg skulle på utforsking i vennskapsbyen til Gjøvik, altså Næstved. Det er en veldig fin by, og noen shoppingmuligheter i sentrum. Det ligger cirka 2 km unna der jeg bor. Siden de Heidi, Camilla og Nina var på jobb så var det en mulighet å bli litt bedre kjent i byen på egen hånd. Det er veldig koselig gågater med butikker, park og kiosker. Det er virkelig en fin by, men hvis man skal på skikkelig shopping med flere butikker må man nok til storsenteret. Der var vi jentene forrige helg for å shoppe og den ligger cirka 4 km unna her vi bor. Etter som dagene går så blir jeg mer og mer kjent med denne byen og tettsteder ved.
Her er noen av bildene jeg tok fra utflukten min i dag ;)






                                        Sentrum                                            Parken
                                                                 
                                              Camilla, meg, Nina og Heidi fra forrige helg.

-Nina

2 kommentarer:

  1. Fint å høre fra Danmark også:-) Står det bra til med dere?

    SvarSlett
  2. Ja, alt står bra til med oss :) har kommet oss nogenlunde inn i rutinene her.

    SvarSlett