d

d

mandag 8. september 2014

Ankomsten til Danmark.

I går den 7/9 reist jeg til Gardermoen for å jobbe på ambulansetjenesten i 3 måneder. Jeg er med 3 andre jenter som skal jobbe på pleiehjem og barnehage. Flyturen gikk veldig bra og tok rundt 50 minutter så det gikk fort. Når vi kom Kastrup flyplass så fant vi bagasjen vår også kontaktpersonen vår Mia. Faren hennes Helge var også med.




Videre gikk turen for å spise og finne fram på studenthjemmet.
På studenthjemmet så har vi et eget soverom med et mini kjøkken. Jeg deler badet med ei anna som reiser, så det er helt greit her. Vi har nå fått ordnet med trådløst nettverk som er kjempe kjekt å ha. Bildene under er fra studenthjemmet.

I dag 8/9 så har jeg og Mia vart på møte med Falck(ambulansetjenesten). Det virket veldig bra og jeg har fått arbeidstøy til oppstart i morgen. Jeg har også fått hils på noen av de som jobber der og ble vist rundt på stasjonen. I mårra er det tid for første arbeidsdag på Falck Næstved. Det blir veldig spennende å se hvordan det er i Danmark i forhold til Norge sin ambulansetjeneste.
                                                              Utenfor der vi bor

                                                     Sengen



                                                                    Mini kjøkken

-Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar