d

d

lørdag 20. september 2014

Klatretur med jobben

I går så var jeg med jobben på klatring på Camp Adventure som er nordens lengste svevbaner/klatring. Vi var 12 stk fra Falck som reiste sammen. For meg som aldri har vært med på noe utendørs klatring før så var det skremmende og spennende. Dette var en flott mulighet å bli kjent bedre utenfor jobben.
Først fikk vi en introduksjon av hvordan man skulle bruke sikkerselen og hvordan den skulle sitte på. Deretter hvordan vi skulle bruke den for å sette på de forskjellige banene. Det var forskjellige vanskelighetgrader med hinder og store høyder.


Først gjorde vi en prøverunde bare for å se hvordan vi skulle feste sikkerhetselen på metalsnorene. Deretter var det å prøve seg ut på de større banene. Vi prøvde å gå mest mulig sammen, og det var kjempegøy. Jeg tok den Lilla, Grå og Blå banene som var opptil 10-25 meter over bakken. Jeg som egentlig har litt høydeskrekk, så var jeg litt nervøs. Men jeg hadde med snille kollegaer som hjalp meg. Etter å ha vært i klatreparken omkring 5 timer å bare hatt det "show"(gøy på dansk). Gikk turen videre!














Da vart det bestemt at vi skulle reise hjem til Lars på jobben for å spise pizza og bare kose oss. Vi spilte også billard og dart.  Det var en kjempe koselig og en flott mulighet å bli enda bedre kjent med de jeg skal jobbe med de neste 3 månedene. Det er virkelig en flott gjeng!

-Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar